Informatie overzicht voor standhouders
Beste standhouder,
We willen je nog een paar zaken melden die van belang zijn voor een fijne ervaring voor ons allemaal tijdens de beurs. Het is informatie die voornamelijk van belang is op de dag van de beurs. Lees deze informatie van tevoren goed door en mocht je nog vragen hebben, dan horen we het uiteraard graag.
Locatie:
- Rond de beurslocatie ’t Veerhuis in Nieuwegein is redelijk wat gratis parkeergelegenheid;
- De zalen van ’t Veerhuis zijn verwarmd, dus de dieren zullen het er goed hebben. De nooduitgang blijft dicht tijdens de beurs om geen kou binnen te laten komen.
Toegangsstempels:
- Per tafel kan je maximaal één stempel (met uiteraard vrije toegang) bij de organisatie krijgen. Ga daarvoor direct bij aankomst naar de tafel bij de ingang en vermeld de naam van jouw stand. Extra stempels zijn voor € 7,50 daar ook te verkrijgen.
- Om te zorgen dat je bij de opbouw minder oponthoud hebt heb je de mogelijkheid om extra stempels al bij de inschrijving te kopen, zodat je de stempel direct bij binnenkomst kan krijgen en niet onnodig in de rij hoeft te wachten vanwege de betaling.
Opbouw:
- De opbouw vindt plaats tussen 08:30 en 09:45. De aanvoer van alle zaken voor de stands gebeurt via de zij-ingang van het gebouw (= nooduitgang).
- Voor het gemak kan je daar ook het beste jouw auto parkeren. De deuren gaan voor het publiek open om 10:00. Alle standhouders moeten dus uiterlijk om 09:45 klaar zijn met opbouwen;
- Neem zelf zwarte doeken mee voor op jouw tafel(s) die ongeveer 160 cm bij 70 (of 80) cm zijn. Het is verplicht om zwarte doeken over de tafels te leggen (zie bijgevoegde foto). Als alle tafels bekleed zijn met zwart doek geeft dat een uniforme uitstraling en zijn de tafels goed beschermd. De doeken moeten ieder geval aan de bezoekerskant de grond raken, dus minimaal 160 breed zijn. Alles wat je meeneemt maar niet direct op tafel zet kan je zo netjes uit het zicht van de bezoekers onder de tafel zetten;
- Er zijn uiteraard een beperkt aantal aansluitpunten voor elektriciteit. Neem dus vooral zelf verlengsnoeren, haspels en contactdozen mee als je elektriciteit nodig hebt, bijvoorbeeld voor jouw terraria en/of lampen;
- Mocht je wifi nodig hebben, dan kan je gebruik maken van het gastnetwerk van de beurslocatie. Op verzoek kunnen we jou de toegangscode voor het gastnetwerk geven;
- Het is handig als bezoekers bij jou ook kunnen pinnen voor hun aankopen. Er zijn verschillende (betaalbare) pinapparaten op de markt die je kan gebruiken. Eentje waar wij wel enthousiast over zijn is Sumup en nee, we hebben daar geen aandelen in. Met hun app hoef je zelfs geen pinapparaat te kopen, maar kan je bezoekers via jouw telefoon en hun bankkaart (of telefoon) contactloos laten betalen;
- Als er tijdens de beurs vloeistof (koffie, thee, water of iets anders) op de houten vloer in de grote zaal valt wordt er van je verwacht dat je dat snel opruimt om vlekvorming te voorkomen. Ben je niet in staat om het snel op te ruimen, informeer dan de organisatie. Graag voorkomen we een schadepost voor de locatie.
Eten/Drinken:
- Er is een goede bar/restaurant op de locatie aanwezig. Je kan uiteraard ook eigen etenswaren en drank meenemen als je dat wilt. Koelkastjes, kacheltjes, koffiezetapparaten en dergelijke apparaten zijn niet toegestaan vanwege de hoge energiekosten;
- De bar/restaurant van ’t Veerhuis accepteert alleen pinbetalingen, dus wees daarop voorbereid.
Afbouwen:
- Vanaf 16:00 (als alle bezoekers vertrokken zijn) kan er afgebouwd worden, nadat je een sein van de organisatie gekregen hebt. Zorg ervoor dat je jouw tafel(s) netjes achterlaat, net zoals je ze in de ochtend aangetroffen hebt. Ga dus niet zelf schuiven met tafels.
Wij hopen dat jullie net zo uitkijken naar een geslaagde beurs als wij. In ieder geval tot 10 oktober!
Met vriendelijke groet,
Ari en Pim
Organisatoren van de INSECTENBEURS
(beheerders@insectenbeurs.nl)
Kijk voor meer informatie over de INSECTENBEURS op onze Instagram-pagina en Facebook-pagina.